Táto stránka používa cookies. Cookies sú uložené vo vašom prehliadači a slúžia na rozpoznávanie opakovaných návštev webu, uloženie nastavení a tiež analýzu návštevnosti.
Štvrtý apríl – deň 404ky
4. apríl je deň chybovej hlášky 404. Aký má pôvod a čo znamená? Ako pristupujú veľké firmy k chybovým hláškam? Aj z nepríjemnej situácie sa však dá vyjsť kreatívne.
SEO trendy pre rok 2023
Čo nás čaká v roku 2023 z pohľadu SEO? Vyhovenie Google algoritmom pri hodnotení webstránok nebolo nikdy dôležitejšie ako dnes. Na čo sa zamerať v tomto roku z pihľadu SEO?
PPC kampaň vs. organické vyhľadávanie v Google
Prečo je niektorá firma vo vyhľadávaní vyššie ako vaša? Dajú sa tieto výsledky vyhľadávania zaplatiť? Na tieto ako aj iné otázky si dáme odpoveď v tomto článku
Jellyfish Marketing je nový nástroj na nákup spätných odkazov
Spätný odkaz (alebo mediálny odkaz či backlink) predstavuje odkaz z inej stránky na váš web. Tieto odkazy Google vyhodnocuje a podľa ich množstva a kvality posúva web vyššie alebo nižšie vo vyhľadávaní. Sprostredkovaniu predaja odkazov sa venujeme už viac ako sedem rokov....
Čo nás čaká v roku 2022 z pohľadu SEO?
V roku 2021 sme boli svedkami toho, ako niektoré zmeny od Googlu najprv nastrašia a potom sa nič neudeje. Core Web Vitals boli prezentované ako dôležitá zmena a „zem sa bude triasť pod webmi, ktoré nebudú spĺňať tieto dôležité metriky“. V skutočnosti sa nič...