Táto stránka používa cookies. Cookies sú uložené vo vašom prehliadači a slúžia na rozpoznávanie opakovaných návštev webu, uloženie nastavení a tiež analýzu návštevnosti.
Chcete mať svoje kľúčové slová čo najvyššie vo vyhľadávačoch?
Linkbuilding je budovanie spätných odkazov alebo SEO off-page. Predstavuje aktivity, ktoré sa dejú v online priestore mimo vašej webstránky. Získavanie spätných odkazov má priamy vplyv na vaše umiestnenie sa vo vyhľadávačoch.
Ako to funguje?
Google hodnotí webstránky na základe mnohých faktorov a jedným z nich je práve počet spätných odkazov, ktoré na ňu smerujú. Vo všeobecnosti platí, že čím viac stránok odkazuje na váš web, tým viac ste pre vyhľadávač zaujímavejší. Avšak je dôležité dbať na to, aké stránky na vás odkazujú – nie všetky odkazy sú si rovné.
Odkazy smerujúce na webstránku musia byť:
- relevantné
- diverzifikované
- kvalitné
Tieto vlastnosti zabezpečujeme viacerými spôsobmi ako – získavanie odkazov z článkov veľkých a autoritatívnych slovenských a českých médií, písanie magazínových článkov a ich umiestňovanie na stovky relevantných magazínových stránok či vytváranie kvalitného obsahu na blog klienta, ktorý je zdieľaný medzi ľuďmi na sociálnych sieťach.
Chcete vidieť posuny našich klientov?
Pozrite si Case studies nášho klienta Dedoles!
Proces Linkbuildingu
1. Analýza kľúčových slov
Východiskom Linkbuildingu je Analýza kľúčových slov. Analýzu začíname na webe klienta a priamo v Google vyhľadávaní. Následne používame nástroje Collabim, Mangools a ďalšie.
2. Výber kľúčových slov
Na základe analýzy kľúčových slov sa následne vyberú také, ktoré majú najväčší potenciál pre rýchly rast. Kľúčové slová sa komunikujú aj s klientom, ktorý má tiež svoje preferencie.
3. Písanie článkov a umiestnenie linkov
Následne vytvoríme Linkbuilding stratégiu. Súčasťou Linkbuilding stratégie je:
- Obsahový plán a redakčný kalendár článkov
- Písanie článkov pre externé magazíny a portály
- Písanie blogu na vašom webe
- Umiestňovanie článkov s vašimi kľúčovými slovami vo vybraných magazínoch a na vybraných portáloch
Výber relevantných mediálnych odkazov a ich prelinkovanie na váš web
4. Príprava a zverejnenie FB statusov
Alebo Social Linkbuilding. Je to náš špecifický produkt. Na Facebooku vlastníme viac ako 10 magazínov, kde pravidelne pridávame obsah (statusy). Na tieto magazíny postujume príspevky, ktoré spracujeme z článkov, ktoré sme pre vás napísali. Cieľom je podprahové vnímanie značky a diverzifikácia linkového portfólia pre vyhľadávače.
5. Reporting a vyhodnotenie
Bez výsledkov by bola akákoľvek práca zbytočná. Na konci mesiaca sa Linkbuildingové aktivity vyhodnocujú a posielajú sa v prehľadnom a rozsiahlom reporte. Toto máme zaužívané do siedmeho dňa v mesiaci, ak sa nedohodneme inak. Reporty poukazujú na vykonané aktivity a posuny, ktoré sme nimi dosiahli.